Еще 30 мая стали известны победители конкурса pr-проектов на КМФР. Подумалось, может быть Вы не в курсе, что на 10 номинаций шорт-листа приходиться только 3 PR-агентства. Остальные full-service…
Председатель жюри конкурса Наринэ Каприелян даже уделила этому факту несколько минут своей речи на итоговой пресс-конференции КМФР.
Тэги: PR, бизнес, КМФР, рекламное агентство
21 responses so far ↓
// Июн 12, 2008 at 15:03
Тетяно, це ж рекламний фестиваль, PR там постільки поскільки. Більшість поданих робіт були на грані з BTL, про стратегічні речі там і не йшлося. Є конкурсні платформи для PR-ників, там і можна буде розгорнутися
// Июн 12, 2008 at 15:09
дійсно буде дуже цікаво порівняти результати цього, спеціалізованого pr конкурсу з іншими. Наринэ Каприелян, наприклад, каже, що з кожним роком конкурс набирає оберти, і, нажаль більш креативні рішення пропонують не спеціалізовані компанії. цитата по пам’яті.
// Июн 12, 2008 at 15:14
Тому що креативність на рекламному фестивалі, за визначенням, інша, ніж зазвичай цінується у PR. Для фестивалю найкраще підходить коротка яскрава робота, проект із чітким початком і кінцем. У PR результат, переважно, приходить не звідти, а з постійної системної роботи. Я судила два попередні конкурси PRAVDA awards, і ми постійно з цим стикаємося. На конкурсі хочеться “ізюму” і “вишеньок на торті”, а в житті цього не досить, треба, щоб основа торта була смачна.
// Июн 12, 2008 at 15:22
Ярино, чи вірно я зрозуміла, що ви в своїй повсякденній роботі відкидаєте поняття креативу в PR?
// Июн 12, 2008 at 16:10
Вот мы например получили гран-при, а также 1-е и 2-е места на прошлом PRAVDA awards. На КМФР податься не успели
Но креатив в рекламе и в ПР и вправду разный. Как минимум потому, что разные цели
// Июн 12, 2008 at 16:23
Тетяно, в жодному разі
Згодна з Дмитром, тут креатив різний. Креатив може полягати у нестандартному виборі каналу або створенні нового каналу, або у тому, як формуються повідомлення, або ще чому-небудь такому, що на фестивалі не покажеш. “Фішечки” і “бантики” - це теж класно, але іноді у нас ними компенсують відсутність інших речей, а це неправильно.
// Июн 12, 2008 at 16:27
жюри PR-конкурса КМФР сплошь узкие профи пиара http://www.adfestival.com.ua/ru/jury/pr , не рекламы.
// Июн 12, 2008 at 17:18
Знаю, адже UAPR формувало їх склад. Але рекламний фестиваль накладає деякі обмеження, та й розмежовувати різні конкурсні майданчики таки потрібно. Тому, взагалі, є сенс подумати, чи потрібна PR-номінація на рекламному фестивалі - принаймні, у такому її вигляді. Ми в UAPR вже про це замислилися.
// Июн 12, 2008 at 18:36
2Татьяна Даценко: Спостерігаючи за роботою агенції Nords PR, я можу сказати, що команда пані Ярини дійсно відійшла від того дешевого креативу, який пропонують BTL, брендингові та рекламні агенції. Професійні піарники працюють з аудиторією на іншому рівні - рівні комунікаційних інновацій. Ті, хто “продає креатив” насправді нічим не відрізняються від клоунів.
Як на мене, подавати PR проекти на конкурс реклами - не поважати свою роботу. Тому що її має оцінювати не сумнівне жюрі, а топ-менеджмент тієї компанії, на яку піарник працює.
Я вважаю, що на цьому ринку (ринку PR) в Україні, де всі всіх знають, кращі проекти неформально визнаються загалом PR фахівців і клієні, які просуваються за допомогою PR комункацій стають відомими, а про “найуспішніші” проекти, що здобувають премії особисто я дізнаюся з прес-релізів на тему: “Ми такі круті у нас якесь місце на якомусь конкурсі!”. Можливо, я - не цільова аудиторія всіх цих проектів, чи я не читаю ні газет ні журналів кожен день.
// Июн 12, 2008 at 18:44
Даниїле, дякую: приємно, що Ви нас оцінили
Хоча я не згоджуся, що конкурси непотрібні. Наприклад, PRAVDA awards, на думку UAPR, потрібні, щоб (1) “міряти” температуру ринку, (2) ділитися досвідом успішних проектів, (3) встановлювати стандарти на ринку. Інша справа, що самі по собі місця на конкурсах мало що варті. Та й, знову ж таки, конкурси оцінюють лише певні складові та короткотерміновий вплив. Адже ми оцінюємо проекти, реалізовані за останні 12 місяців. А в PR реальний результат іноді видно через роки. Тому багато хорошої PR-роботи лишається за рамками конкурсів.
// Июн 12, 2008 at 19:00
PRAVDA awards - конкурс недопрацьований. Мені він два роки поспіль нагадує засідання клубу “Золотий гусак”, в якому аутсайдери шоу-бізнесу розповідають бородаті анекдоти.
(1) Якщо міряти таким конкурсом температуру ринку, то стає зрозуміло, що пацієнт скоріше мертвий, аніж живий.
(2) На досвід успішних проектів також не подивишся, бо кейти учасників не розповсюджуються серед глядачів.
(3) Оскількі більшість презентованих в минулому році проектів - вторинні, то стандарти виходять - недолугі.
Тому погоджуюся з вами, що багато хорошої PR-роботи лишається за рамками конкурсів.
// Июн 12, 2008 at 19:04
2Даниил.
Как Абсолютно незаинтересованное лицо, напомню вам, что на фестивале рекламы прошел специализированный конкурс пиар. который жюрили специалисты в пиар, которые оценивали проекты по собственным пиаровским критериям эффективности. в результате всего этого пиар-конкурса ключевые позиции выиграли РА.
Хорошо это или плохо, подавали ли пиар- агентства свои работы на этот ПИАРОВСКИЙ конкурс ил нет, жюри - гуру или какое другое г. - ЭТО ТЕМЫ К ОБСУЖДЕНИЮ.

подавать или не подавать пиар- проекты на конкурс рекламы - это не к этой теме
Я лишь предложила результаты пиар-конкурса на ваше обсуждение.
Коллеги, кстати, а кто знает хоть один кейс из первой десятки? интересно….
// Июн 12, 2008 at 19:10
Татьяна,
“пиар-конкурса ключевые позиции выиграли РА”
Все просто, что тут обсуждать?
выиграли РА потому, что по вышеназванным причинам PR-агентства не подавались.
// Июн 12, 2008 at 19:29
Даниїле,
(1) Не погоджуюся, і минулого, і позаминулого року були дуже цікаві роботи. Минулого року ми навіть присудили гран-прі
(2) Ми цю помилку вже виправляємо, цього року всі роботи будуть на сайті.
(3) А що Ви маєте на увазі під “вторинними” роботами?
// Июн 12, 2008 at 20:05
2 Татьяна Даценко: Ну вот, например, МТС разостала релиз про бронзу в этом конкурсе.
http://ua-releases.blogspot.com/2008/06/public-relations.html
Удивительное совпадение: меценатский проект «Международный фестиваль искусств им. Булгакова» проводился при поддержке МТС, и член жюри - Виктория Рубан, PR директор МТС. Наверняка критерии эффективности были очень объективными.
2 Ярина Ключковська:
Всі подумали б, шо гран-прі шкода.
(1) Не давати гран-прі два роки поспіль буо б просто жлобством
(2) Це дуже добре.
(3) Немає нових нестандартних підходів. Ні роботи з новими медіа, ні прес-релізів 2.0. Стандартні вторинні івенти.
// Июн 12, 2008 at 20:15
Будемо сподіватися, цього року ситуація зміниться
До речі, стосовно ситуації, коли член журі пов’язаний із номінантом - на PRAVDA awards теж таке буває, і голоси зацікавлених осіб стосовно цієї роботи не враховуються.
// Июн 12, 2008 at 22:18
Думаю, что зря Даниил так брезгливо говорит “Стандартні вторинні івенти”. (Даниил, без обид). Мало кто готов тратить бюджет на то, что красиво, но не работает. С ростом рынка будет прибавляться и красоты
Есть пару пожеланий к Ярыне:
- оглашать шорт-листы хотя бы за несколько дней до церемонии награждения
- представлять участникам пр-конгресса проекты из шорт-листов. В прошлом году кажется была идея по каждому проекту делать небольшой стенд или что-то такое, но она так и не воплотилась.
// Июн 12, 2008 at 22:35
2Дмитрий Кисилевский: Я и не обижаюсь. Просто констатация факта, что рынок не готов. И говорю я не столько брезгливо, сколько раздраженно
Гран-при в прошлом году как раз Imageland получил. Наверняка, агентство сильное, раз входит в Edelman. Жаль, что нельзя ознакомиться с самой работой. Потому что во время церемонии не было понятно о проекте вообще ничего.
А пожелания к конкурсу у вас конструктивные, может, вообще пусть правление UAPR откроет сервис с пожеланиями к конкурсу, поскольку проект PRAVDA пока провальный. За счет краудсорсинга можно привлечь много хороших бесплатных идей.
Хотя, может, проект обречен потому что им занимаются агенства, которые в этом не заинтересованы. Вот посмотрите, как KEY Communications организовывает PR Конгресс, и, для сравнения, как убого организовывается конкурс и коммуникация вокруг него. Кто там за него отвечает? PLEON, или кто?
// Июн 12, 2008 at 23:20
Дамы и господа!
Мне явилась Истина. Пиарщикам нужна пузомерка. Будет:)
// Июн 13, 2008 at 11:56
Даниїле, дякую за критику. Сподіваюся, цього року Вам більше сподобається
Дмитре, цього року намагатимемося так і зробити. Все залежить від пунктуальності номінантів: минулого року багато агентств прислали роботи в останній момент. Тому цього року ми зсунули дати, щоб дати журі можливість сформувати шорт-ліст завчасно.
Не знаю щодо стендів, але на сайті роботи ми оприлюднимо.
Anton Maksymenko // Июн 27, 2008 at 13:25
Коллеги, спасибо за теплые слова.
Всегда приятно, когда агентства искренне радуются за успехи коллег по рынку.
гггггг
You must log in to post a comment.